close
關你毛事Shooting 毛髮尷尬事 ()


哩排忙住shooting,忙嘅時候,一個星期幾乎有四、五日都係studio 度過。 不過咁忙都值得嘅,我相信總有一日會有成果。 今日忽發奇想,想share下係工作入面遇過聽過的關於毛髮尷尬,又好笑嘅事。

拍攝廣告出雜誌時,好多時都要求女仔要show唔同嘅身體部位,例如上背、手、腳、underarm,咁公司事前都會要我地作好準備。 如果大家有睇過我上幾篇文,都知道我係入行前好多個部位已經做左激光脫毛(我會係下面share我係邊一間公司度做,如果有興趣可以碌落去睇下), 所以當公司咁樣要求嘅時候,我完全冇扭計。

前輩話過,機會係留俾有準備嘅人架啦。哈哈哈,而且我事先都上網做定research參考下點樣擺post。




Shooting 毛髮尷尬

工作當日,fotop要求每個人擺唔同pose,例如要舉高雙手,show 背隻,手臂呀。 但同行某位女仔扭計話唔想舉高雙手,追問之下,佢先話自己唔記得事先剃毛

在場工作人員即刻搵人去買剃刀。佢處理完後,終於肯舉高雙手影相, 但係underarm嘅黑色點點,黑沉沉膚色,依然清楚完完全全地暴露於鏡頭前面。 當所有人係check相果陣都focus係佢underarm嘅時候,可以想像到佢有幾咁尷尬。

不得不讚自己及早做左激光脫毛,而且在MediLASE做的脫毛效果都好好,唔會有呢啲事情發生喺我身上。




以為用剃毛刀就直接了事? 錯﹗

好多人都以為毛髮咋嘛,用剃刀就可以直接搞掂,無人會發覺。 但係用剃毛刀只能夠去除表皮上看得見長長的毛髮,但係仍然會留低左皮膚底下影響觀感的毛頭。

而哩D毛頭,會形成黑色一點點。 用剃毛刀,久而久之,毛髮會更粗壯,更難處理 更甚的是,剃刀每次係皮膚上磨走皮屑,磨擦力會令到皮膚變得更粗糙 色素沉澱問題會愈黎愈嚴重,underarm變左黑色,俾人感覺唔衛生之餘,仲 令到人對你印象分大減,工作量會大大減少。

剃刀只係解決你一次嘅問題,難保下次有shooting 嘅時候,又發生咁嘅情況。 所以點解唔一早選擇光學脫毛徹底咁解決個問題呢?


彩光做唔到徹底  激光先做到徹底

不過市面上咁多種選擇有平有貴,平至幾百蚊就有交易,但貴至幾萬蚊都有,大家係選擇過程中都好迷惑。 作為過來人,我係選擇激光脫毛MediLASE之前,都有諗過彩光脫毛。

不過身邊做過彩光脫毛嘅朋友都話好唔建議, 因為做完彩光之後,頭一兩年好似生得慢左,點知之後又再生返出黎, 個個話好崩潰,所以最後忍唔住都轉左去做激光脫毛


最多朋友推介激光脫毛中心 MediLASE 所以我最後都揀左 MediLASE,感覺真係好D~ 佢地用嘅機好似係全行最top,可以最快最有效做到激光脫毛

對於我黎講,最緊要係舒適,因為我真係好怕痛, 而係MediLASE做激光脫毛俾到舒適哩個感覺我。

下次我會詳細講下我嘅係激光脫毛MediLASE 做療程嘅效果架。

激光脫毛有疑惑,可以留低comment,大家一齊互相交流下。

大家如果係全日制大學生嘅話,可以係哩度登記學生優惠計劃架:https://goo.gl/dzM1QN


激光脫毛價錢 : 大學生優惠超實用攻略
arrow
arrow

    hehehaha15 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()