close

我平時最鍾意留意有咩抵買抵用

我認我算係慳家妹haha~

然後儲儲埋埋D錢要諗過度過先用

當然啦如果真係貨真價實

應洗既錢梗係值得洗,係咪? :P

不過慳得到既梗係要慳!!

好想share下慳家心得~~~

 

 

出開旺角我就一定會行12蚊店!

超多抵野買,美容產品果個area我最鍾意睇~~

我會逐一share平時買D咩

全部都係我成日用又好好用ga~~

 

 

第一樣想share既係下面呢支Makeup Brush Cleaner:

呢支洗撲水堅正!!!

只要將清潔液倒入容器,將污糟既掃浸一陣

D粉就會浸晒出黎,再過水就得~

通常我會一次過入幾支貨

因為佢容量唔多,好快就用完ga la~

 

 

如果你平時都係用化妝掃既話就值得試下la~~~

arrow
arrow

    hehehaha15 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()