close

很久很久沒有寫Blog,終於可以又回來分享好野。婷婷近一年代言的激光脫毛中心MediLASE,又推出新一輯的婷婷廣告,今次呼喻各性女性要Change for the best,形象繼續同喺DERMES時背道而行,係做返自己嘅型格路線,更加突出佢嘅個性,我Like!

 

我一早已經學謝婷婷咁Change for the best啦!

video 2  

不過比婷婷更吸引係,今次MediLASE竟然推出「Be Sexy - Bikini Line & Underarm」PRO-Test!!!(尖叫)Bikini Line係我地一班女同學成日講,成日想做,但冇人敢去做的激光脫毛部位。宜家去沙灘,已經無人唔著Bikini,咁SEXY,如果發生走毛事件(唔係走光),咁就瘀爆……

 

不過Bikini Line係敏感部位,做激光脫毛的話,會唔會只做條LINE都好痛呢? 會唔會好尷尬? 皮膚試完有冇敏感?大家咁多問題,免費PRO-Test就最適合,可以先測試,而且最好是過程夠快,尷尬時間都變短,所以Hall友聽到呢個消息都好雀躍,話終於有機會Change for the Best!

 

老實講,我點都會贊成大家先做PRO-Test,就算有Free trial都唔應該隨便試,我有朋友去過MediLASE 做Free trial,治療師都有同佢先做PRO-Test,一切無問題先再做Free trial,係咪安心好多呢。就因為MediLASE識為女仔着想,先可以有20萬個用家正評!

 

1436270820-1186396868_n  

家去沙灘唔着Bikini一樣瘀爆

 

Be Sexy已經成為下個夏天的性感潮流,各間U的女大學生都想趁着秋冬季呢個最佳脫毛時機去做激光脫毛,到夏天時就可以變做性感小貓,喵~。大家有興趣都可以去免費體驗下Be Sexy - Bikini Line & UnderarmPRO-Testhttp://goo.gl/LIyk6h

arrow
arrow

    hehehaha15 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()