close

Hanna 收到可靠情報,火雞姐原來已經分咗手!


細心留意返火雞姐新歌《撫心自問》嘅歌詞,原來一早已經透露咗:
難道是還未找對情人 最害怕撫心自問
要令愛活得這麼吸引 是否必須我犧牲


仲有一條新鮮滾熱辣嘅片,係火雞姐嘅分手經歷自白啊:
我 曾經脆弱過
迷失 令我想周圍試愛
但係試愛 最終令我滿身傷痕
我決定 唔再係咁


《分前不試愛



每個人都有過脆弱嘅時候,分手後為咗可以快啲 Move on,不惜周圍試愛,睇吓好唔好彩,可以快啲遇到一個愛自己嘅人,盡快忘記分手嘅傷痛。但係再不停試愛,反而令火雞姐滿身傷痕;其實與其盲目咁試,點解唔一開始就揀最好?


作為火雞姐嘅忠實 Fans,睇到呢度實在太心痛喇!
但係明明七月仲見到火雞姐 Yanki 同男友拍緊片!唔通火雞姐有第二個??好混亂啊!!!!


原來火雞姐分手嘅對象並唔係男友,而係一廂情願纏住佢嗰啲雞毛啊~嚇死人咩!
佢認為脫毛就同愛情一樣,過去好無謂咁貪平試做、Free Trial,其實會令自己受傷㗎!既然經過小心篩選,一搵就已經係最好、最啱佢嘅,咁點解仲要試?


估唔到火雞姐喺進軍樂壇後,已經為大牌子賣廣告!火雞姐MV 兩星期點擊率已經有六位數,唔知今次《分前不試愛》又會唔會再創佳績呢?
我支持你㗎火雞姐,你一定要繼續加油啊~
大家都一齊支持多才多藝嘅火雞姐啦:火雞姐專屬登記



今次火雞姐介紹嘅 PRO-U Analyzer,相信好多人睇完條片都同Hanna 一樣,唔係好明呢樣嘢係咩?同激光脫毛有咩關係?其實係MediLASE新出嘅科學化激光脫毛評估,30 分鐘激光脫毛評估共有四個步驟,如果想同毛髮分手,就建議大家做左呢個詳細分析先,想知多啲可以去呢度 ⟪PRO-U ANALYZER 承諾脫毛安全徹底⟫



伸延閱讀



arrow
arrow

    hehehaha15 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()